Responsive Ad Slot

reklam

Latest

latest

İzocam Staj Başvurusu

4 Nisan 2017 Salı

/ by Temettü Emekliliği
İzocam

Türkiye´de yalıtım sektörünün öncüsü İzocam, bünyesine stajyer alımı yapıyor. İzocam staj başvuruları, her yıl 01 Ocak – 15 Nisan tarihleri arasında yapılmaktadır. İnsan kaynakları tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda staja kabul edilip edilmediği bilgisi başvuru yapan adaya en geç 15 Mayıs tarihine kadar bildirilmektedir.
Şirket, sadece zorunlu stajı olan öğrencileri kabul edilmekte olup buna ek olarak okulları tarafından sigortalılık durumları gerçekleşmeyen adayların staj başvurularını kabul etmemektedir. Ayrıca iş güvenliği ve sağlığı nedeni ile üretim – fabrika sahası içerisinde yer alan birimlerde öğrencilere staj yapma olanağı verilmemektedir. Üretim stajı başvuruları kabul edilmeyecektir.

İzocam´da Staj Yapılabilecek Bölümler

Maltepe Lokasyonunda: Muhasebe, Finansman, İnsan Kaynakları, Bilgi Sistem, Üretim Planlama ve Lojistik, Mühendislik (Ofis içi-Yatırım/Proje Yönetimi), Teknik Pazarlama, Tanıtım – Reklam ve Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim, İhracat

Dilovası Lokasyonunda: Muhasebe, İnsan Kaynakları, Laboratuvar,

Gebkim Lokasyonunda: Muhasebe, İnsan Kaynakları, Laboratuvar,

Tarsus Lokasyonunda:  Muhasebe, İnsan Kaynakları, Laboratuvar,

Yukarıdaki lokasyonlar dışında stajyer olarak çalışmak isteyen adayların başvuruları kabul edilmeyecektir.
İzocam'da staj yapmak için İzocam Staj Başvuru Formu´nu eksiksiz bir şekilde doldurup, en geç 15 Nisan tarihine insankaynaklari@izocam.com.tr adresine göndermeniz gerekmektedir.
Don't Miss
© all rights reserved
made with by templateszoo